piątek, 20 maja 2011

Ot takie tam

A UHK zaprasza na candy




Na początku chciała bym donieść że dotarły do mnie kartki urodzinowe które wysłały:
INESKA , BOEI, ROZITA, MARTENKA, KARKA ,
WITAAMINKAA, KWIAT IMBIRU.

Wszystkie są piękne i wyjątkowe. Jedna jest nawet uszyta. Całkowicie uszyta. A ja już wiem że nie mogę nagrodzić jedynie jednej osoby ale o tym potem. Kartkami bedę sie chwalić oczywiście jak tylko uda mi się zrobić im ładne fotki.

Druga sprawa to proszę o pomoc. Jak ustawić i co zrobić żeby pokazywało mi blogi innych nie tak jak teraz ale z fotką i tym kiedy dokonano wpisu. Że np 2 godziny temu, dzień temu, tydzień temu.... Będę wdzięczna za pomoc bo jeśli chodzi o technikę to ze mnie ciemna masa.


Nosi mnie ... Kurcze jak ciężko tak leżeć czy siedzieć. A to dopiero pierwszy dzień:(
No ale przecież nie jest najgorzej. Gips tylko (mam nadzieję) dwa tygodnie. Tylko jedna noga i tylko pod kolano. Nie mam prawa narzekać. Tak sobie myślę że jakoś upchnę te nogę nawet pod stolik żebym mogla coś tam tworzyć. Bardziej niż noga dokucza mi chyba brak tuszu w drukarce:) No i może w końcu napiszę tu trochę moich przemyśleń które telepią mi się w głowie.

No i teraz na koniec chciałam przypomnieć że nadal mam do sprzedania dwie kocie torby i błękitną z kieszeniami. Chciała bym za nie po 25 zł ale sprzedam nawet po 20. Pilnie sprzedam.
Jak się uda to za te pieniądze wybiorę się do warszawy 18 czerwca na zlot.
Wolę rozdawać niż sprzedawać ale teraz mam ważny cel i inaczej nie dam rady.

2 komentarze:

Caro-ART pisze...

Asiu po zalogowaniu do bloga wchodzisz w profil następnie szukasz listę blogow i klikasz edycja tam powinno sie pokazać okienko z kwadracikami :)Zaznaczasz co Ciebie interesuje i zapisz nastepnie znowu zapisz i wyświetl bloga
Mam nadzieję, że jasno to opisałam jakby coś to pisz tworypysi@gmail.com

Unknown pisze...

zaraz będziesz mieć maila z opisem ;-)