wtorek, 24 maja 2011

Oddam w dobre rece

Robiłam małe porządki u siebie i natrafiłam na teczkę z takimi różnościami które mnie osobiście na nic się nie przydają. Należały do mojej mamy i babci. Ktoś powie że to pamiątka ale mam inne a to tylko leży i szkoda że nikt nie korzysta. Ja nie znam się na haftach i innych tego typu robótkach. Jeśli ktoś by chciał chętnie oddam (całość) za cenię przesyłki (10zł). No chyba że ktos będzie chciał tylko wzory haftów a ktoś resztę.
nie wszystko widać na zdjęciach. Wzory są też po 2 stronach i nie rozłożonych do końca arkuszach.

Jak ktoś chętny proszę o pozostawienie kontaktu w komentarzu.
JUŻ MA WŁAŚCICIELKĘ:)













Tu nawet jakieś stare wykroje. Może komuś tez się przyda.






I dwie gazetki






Tu tez w środku wykroje



I zagraniczna gazetka z lat chyba 70tych. Niestety bez okładki.
Kilka stron pokazuję ale jest ich więcej z robótkami wszelkimi.





4 komentarze:

Kinga pisze...

Ja się też nie znam

curiously pisze...

Jejku, przepiękne wzory. Ja to bym się tak nieśmiało zgłosiła jeśli mogę.. mój mail: curiously_ma@wp.pl

Agnieszka C. pisze...

...a może jakiś wzorek do wyszywania dorzuć do candy...Pozdrawiam

tootsie pisze...

też kiedyś wyszywałam.. ciekawe czy bym umiała..