niedziela, 15 maja 2011

O candy,wymianach,zlocie, diecie itp

1. Zacznę od sprawy candy mojego. Zapisy trwają do 27 ego maja czyli do dnia urodzin i to się nie zmienia ale zastanawiałam się nad sprawą kartek. Jak na razie doszły dwie (cudowne) ale pomyślałam że poczta różnie działa dlatego też nieco zmienię zasadę. Wysyłać kartki mozna do 26 maja. (Liczy się data na stemplu) należy jednak tu pod tym postem albo na maila (juraszek3@o2.pl) dać mi znać że coś jest w drodze. Wtedy poczekam aż wszystko dojdzie.
W puli nagród za kartkę poza pojemniczkiem z różnościami który pokazałam jest coś robionego na drutach. Jest książka o szyciu ( jakieś maskotki, proste woreczki i ozdoby) , notes, kwiatek broszka i coś tam jeszcze.
Osoby które wysłały kartki biorą udział w obu losowaniach. Prosiła bym tez te osoby o przysłanie mi mailem daty swoich urodzin czy imienin ( co bliżej) bym mogła się odwdzięczyć karteczką:)

2. Zostały mi nadal 3 już pokazane torby do sprzedania. Niebieska i dwie kocie.


3. Może i nie tworzę cudów ale staram się. Nie lubię raczej robić nic na konkretne zamówienia pod dyktando a raczej szyję czy robię coś co mi właśnie w duszy gra . Wiem że jestem takim średnaikiem ale ..... chętnie bym się czymś swoim wymieniła z kimś. Bo największa radość chyba sprawia mi możliwość oddania swoich prac a otrzymania czegoś co stworzył ktoś inny.
Może te torby zamiast sprzedać wymienię. A może któryś z notesów? Jeśli jakims cudem znajdzie się ktoś chętny czekam na wiadomość.


4. Brakuje mi kogoś z kim mogla bym się spotkać chociaż raz kiedyś. Niestety nie bardzo stać mnie na wyjazdy do innych miast. Czy na prawdę nie ma nikogo w kaliszu czy okolicach chętnego na pogaduchy?:(

5. W czerwcu zlot w warszawie..... Czy nie jedzie ktoś może przez kalisz albo z łodzi własnym autkiem z jednym wolnym miejscem? Dorzuciła bym się do paliwa a i tak było by mi może łatwiej bo niestety kiepsko z finansami.


6. macie jakieś sprawdzone przepisy na dania nisko kaloryczne? I tu znów sprawa pieniędzy. Chodzi mi raczej o jakieś przepisy w granicach rozsądku.... :) Chętnie tez poczytam o waszych doświadczeniach przy walce z kilogramami.....


7. Dlaczego najfajniejsze myśli przychodzą mi do głowy nie teraz gdy siedzę przed laptopem i pisze ale dopiero wtedy gdy położę się spać?:))))

5 komentarzy:

barbaratoja pisze...

W Kaliszu bywam, to miasto mojego ślubnego, mieszkał na Staszica;-) Z przyjemnością się z Tobą spotkam, gdy będziemy u męża siostry.Niestety na razie nie mamy w planach odwiedzin tego ślicznego miasta, a ja tak bardzo lubię tam jeździć;-)

Anonimowy pisze...

ja mam przepis na pyszną saltke :)
gdzieś wygrzebany z internetu:)
skład:
sałata lodowa 1, ogórek ziemny 2, papryka czerwona, pomidory dwa, feta 200g sos grecki :)
pomieszać pokroić i jeść! :)))

Karkakg pisze...

Witaj :)czytałam o candy, chciałam znaleźć Twój mail ale jakoś mi umknął albo nie jest podany :) więc stąd moje pytanie, czy w tych dwóch kartkach co doszły jest moja tzn już Twoja? :)

skimmia pisze...

List wysłany do Ciebie dzisiaj :-)
Myślę że powinien dojść na początku przyszłego tygodnia .
pozdrawiam cieplutko

Marta pisze...

Ja już maila wysłałam,nawet dwa,ale na wszelki wypadek jeszcze tutaj ci napiszę,że karteczka poszła dzisiaj, mam nadzieję,że będzie akurat na urodzinki:) pozdrawiam!
m.kuternowska@gmail.com