środa, 29 czerwca 2011

Wymianka?

Tak sobie myślę że może nie robię cudów ale może komuś się chociaż trochę podoba . No i taka druga myśl. Może ktoś chciał by się zamienić - wymienić ?
Zrobię pudełko a w środek jeden z notesów ( może byc tak że zainteresowana osoba wybierze sobie który) Dołożę może jakiś przydasie i jeszcze może coś np uszytego.
Tak już mam że jak coś robię wole wydać. Zawsze osobiście wolę mieć coś co zrobił ktoś inny.


Obok mnie lampka która bardzo lubię. Daje takie ciepłe światło.
Za oknem pada. Powietrze jest cudowne. Zjadłam grzesznie dwa ptasie mleczka waniliowe ale trudno. Jutro postaram się to spalić. Mówiłam już że uwielbiam wanilie? Smak,zapach, kolor.... mrrrrrr. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze. Są dla mnie motorkiem bez którego chyba bym padla:)

6 komentarzy:

Karolcia pisze...

Joasiu, ja bym się chętnie pisała na taką wymiankę. Moje wyrobki możesz pooglądać na www.garnek.pl/jan07 jakby Ci coś wpadło w oko to daj znać :) Serdecznie pozdrawiam.

Ewa pisze...

Też wolę mieć coś zrobionego przez kogoś dlatego najczęściej latam w kolczykach z wymianek a rzadko w swoich. :) Ja to bym się chętnie wymieniła, taki notesik to sliczna i przydatna rzecz...a zanim ja się tego nauczę robić (jeśli?) to lata świetlne miną...takie mam tempo. Ale kurczę, ja ostatnio jestem tak "nietwórcza" że aż sama się dziwię i nic z tego co zrobię mi się nie podoba więc strach się wymieniać. No i marudzę Ci w komentarzu chyba przez ciemność za oknem ;) Pozdrawiam. Ewa

mag pisze...

Ja też bardzo chętnie się wymienię, ale ja to insza inszość :D Skrobnę Ci maila wieczorkiem, ok? :)
Buźka!

blue pisze...

Yoasiu jeśli miałabyś ochotkę na coś z biżutków mojej produkcji to odezwij się na maila :) Buziaki :)

kachna pisze...

ja na wymianki też bardzo chętna, ale nietwórcza wcale to a wcale ...

Zielona pisze...

Oj Yoasiu Ty się rozpędzasz coraz bardziej :) Strasznie mnie to cieszy bo ja miałam miesiąc wycięty z życiorysu...sesja :/ Obiecuję, że szybko nadgonię zaległości ;) I mam nadzieję, że w końcu zawędruję na pocztę...
Ściskam :*