czwartek, 5 lipca 2012

WIELUŃ - Lato z Radiem

 Lata z radiem. Obawialiśmy się czy pogoda dopisze bo mimo upałów
wyglądało jak by miała rozpętać się burza. 
Ludzi jak na każdym koncercie sporo ale wiadomo że taka impreza
zawsze przyciąga. Na placu poza sceną było wiele stoisk sponsorów
Gdzie można było zdobyć przeróżne nagrody.
 Dzieci mogły wykazać się plastycznie lub sprawnościowo.
A na scenie jako pierwsza tuż po programie dla dzieci
pojawiła się Wanda Kwietniewska z zespołem czyli
Banda i Wanda.
Tu muszę napisać że miałam okazję panią Wandę poznać
dwa lata temu w Złotoryi i jest to szalenie sympatyczna osoba.
Niestety nie o wszystkich wykonawcach można to powiedzieć.
A ja mam nadzieję że jeszcze Panią Wandę kiedyś spotkam.
 Drugą gwiazda była Ania Wyszkoni
 

Radiowcy jak widać nie zapomnieli o ciepłych posiłkach. 
Przecież trzeba mieć energię do pracy:)
 Niebo nad Wieluniem
 Bogdan Sawicki i Sława Bieńczycka
 Roman Czejarek i Bogdan Sawicki
No i kolejna miła sprawa takiego koncertu.
Spotykamy przyjaciół. 
Tu ja oraz Marysia z Krakowa.
 A tu ja, koleżanka Basi Ada, moja Basia, Marysia i Znów Basia :)
 Mój mąż, Basia i Ada.
 Foteczka z Rysiem Ryszardem w wersji XXL
 Smacznego:)
 20 minut do meczu:)
 Odpoczynek w cieniu:)
 Strefa kibica Lata z Radiem


 szukanie przystojnych facetów

                                                     Przygotowania do meczu ..
 Gotowe!!!
Wanda Kwietniewska i mój M.

 A tu z dziewczynami
 Niestety nie skończyło się całkiem dobrze.
Ciśnienie spadło do 80/50 i prawie Basia zemdlała.
Skończyło się że ekipa radiowa dostarczyła koc, wiatrak i zimną wodę.
Koncert Piaska słuchany był na leżąco co nie umniejszało wrażeń.
Co prawda kilka osób sugerowało że to zasłabnięcie to z powodu 
przegranej Włochów ale mimo wszystko to upał.

A przed nami jeszcze koncert w Turku 29 lipca gdzie wystąpią 
Maryla Rodowicz, Leszcze i Ania Rusowicz.
A potem mam nadzieję 25 Świeradów Zdrój  
oraz 26 jelenia Góra.

Brak komentarzy: