poniedziałek, 16 lipca 2012

Torbiszczy kilka i coś jeszcze

Obiecałam że polecą w ubiegłym tygodniu ale nie wyszło.
Maszyna się rozregulowała a ja miałam kłopoty z chodzeniem.
No ale teraz jest lepiej. Dziś poleciały dwie przesyłki. Jutro i w środę kolejne.
Jeszcze raz przepraszam. 
W następnym wpisie pokażę jakie cudeńka dostałam 
już jakiś czas temu a jeszcze nie pochwaliłam się. 

No a teraz coś co powstało dziś. 
Trzy torbo - siaty granatowe z różnymi naszyciami.
Jedna z serduszkiem:
 Druga z kieszonką niebiesko-zółtą
 I trzecia z podwójną kieszenią w paseczki
 Kolejna torba to w sumie nie torba a torbiszcze. 
Jest dużaaaa, ma kieszeń na zewnątrz i trzy w środku.
Zapinana na guzik.
 Kolejna torba w oliwkowym kolorku. 
Kieszeń na zewnątrz i w środku. 
I szkoda że nie mam już tego materiału bo jest cudny.
 Tiulowy kwiatek można odpiąć.
 
 Gumeczka z różyczką w kropeczki
 Gumka z dwoma kwiatkami w brudnym różu.
Jeden kwiatek jeszcze nie rozwinięty.
 Gumka z tiulowym kwiatkiem
 Gumka z kwiatkiem tiulowym różowo kremowym
 Opaska - gumka z kwiatkiem kremowym
 I z różowym
 I dwie moje dzisiejsze modelki, Basia i Ada w opaskach
Na koniec pudełko po słodyczach

3 komentarze:

Karola pisze...

Łaaaał! To wielkie torbiszcze zapinane na guziola jest po prostu super!!!!

bizu-delka.blogspot.com pisze...

Dokładnie, wielkie torbiszcze podoba mi się najbardziej!!
Ale gumki kwiatki zawsze mnie urzekają, chyba w każdym wydaniu :)

bizu-delka.blogspot.com pisze...

Aaaaa...wracam zmęczona do domu, a tu paczuszka na mnie czeka! Niesamowite! Wielki torbiszon jest mój!! Jestem przeszczęśliwa:):):) Dziękuję, dziękuję, DZIĘKUJĘ!!!