piątek, 28 maja 2010

Katrki,albumy,broszki i woreczki

Dziś mały hurcik. Na początku album , a właściwie dwie strony zrobione do albumu małej Hani.
Bez zdjęć bo chyba podczas podróży albumu coś tam nie wyszło i nie miałam pojęcia które z 4 pozostałych zdjęć dać bo jakoś mi nie pasowały . Pomyślałam zatem że właścicielka sama sobie umieści na stronach odpowiednie zdjęcia.






Drugi wędraś ma być skarbnicą cytatów, złotych myśli itp.
Z siebie zrobiłam aniołka ze skrzydłami gazetowymi. tak,tak to ja jestem tylko że jakieś 20 lat temu. :) Powiedzmy że w środku nadal gdzies jest we mnie tamta Joasia.





Jeszcze kwiatki broszki. Jedne z bardzo wielu które leża i czekają nie wiadomo na co:)





Woreczek z pachnącymi suszkami w środku.
Tak się zastanawiam czy nie doszyć tam w tym pustym miejscu jakiegoś guziora albo coś.



Trzy woreczki z aplikacjami, tu bez wiązania jeszcze:






Dwie kartki uszyte :






2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Piękne prace i jak dużo:)

Unknown pisze...

Nooo, ale Ty ładnie szyjesz kartki!