sobota, 14 listopada 2009

.....

Kartki ...kartki....kartki..... No i jeszcze 3 scrapuszka.



















No i zaległe fotki CANDY
Może nie wyglądają zbyt zachęcająco ale tak to jest jak człowiek chory i ledwie trzyma sie na nogach.. jak widać są 3 broszki kwiatki i wełniane serducho tez z kwiatkiem. Fioletowy frywolitkowy naszyjniczek (dzieło mojej koleżanki Yenni)
Jest prosiak i aniołek , Sa guziki, koraliki, wełenki i materiały.
Są też takie kwiatki naszyte na materiał .
W przesyłce będzie cos jeszcze czego tu na zdjęciach nie ma ale w końcu niech będzie odrbina niespodzianki dla tego kto to wylosuje.


11 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Scrapuszka to coś co kusi mnie już dawno.Twoje są śliczne.
Wiedziałam,że na Twoje candy trzeba się zapisać;-)

Ludkasz pisze...

Bardzo pomysłowe karteczki i sliczne scrapuszka:)

Ana pisze...

:)))
bardzo fajne kartki i scrapuszka!
fajnie widziec, że znowu scrapujesz:*

Ana pisze...

P.S. jakoś niechcący to "fajnie" tak dużo razy się wkradło;)

gagipa pisze...

Nie dawno trafiłam na twój blog. Właśnie się dopatrzyła, że jesteś z Kalisza. Ja mieszkam w Grabowie nad Prosną. To 30 km od Kalisza, czasami tam jadę na zakupy
( głównie markety).
Bardzo fajne rzeczy tworzysz. Z pewnością bedę tu częściej zagladać. pozdrawiam serdecznie.
Gośka
www.bizugagipy.blox.pl

Zuza Skrzyńska pisze...

cuda :)

Berberis pisze...

Urocze skrapuszka, świetne karteczki - ta z baletnicą urzekła mnie....... i to bardzo :) :), i ta w kształcie choineczki :) :)
a Candy urocze :)dobrze że ustawiłam się po nie w kolejce :)
pozdrawiam

ipsa pisze...

piękne scrapuszka i jakie słodkości..

Pasjoneria pisze...

ależ pracowicie u Ciebie i tak trzymaj:-) Na mnie zadowolenie z czegoś ładnego czyni cuda, a Ty Tworzysz cuda ..brawo :)

ALEXLS pisze...

Barzo mi sie podobaja karteczki, ale najbradziej ta leciutka z tancerka... A cukierasy takie slodkie! Mam nadzieje ze w dobre rece poszly;)

Brzoza pisze...

O kurcze - ta retro kartka jest przepiękna. Wiesz, że uwielbiam od dawna Twoje złechtańce....