piątek, 27 czerwca 2008

Będzie notesik :)

Poczyniłam dziś początek takiego oto notesu. Ma byc jak z prababciowego kuferka. nie wiem czy sie udało ale staram sie:)
Narazie okładka i dwie pierwsze strony








czwartek, 26 czerwca 2008

CHAT

JUTRO 27 TEGO ZAPRASZAM NA POGADUSZKI ....
CZACIK (TAK Z POLSKA :-) ) OKOŁO GODZ. 20.30 ....
ZAPRASZAM

Kartka z PTAKIEM :)

Mam lenia i jedyne na co było mnie dziś stać poza zrobieniem obiadu to taka oto katreczka z ptakiem:)
Na ostatniej fotce obok karteczki mój ukochany i ulubiony kubek . Nic wyjątkowego ale dla mnie jest najlepszy:)




Jedzonko

Wczoraj Basia na kolację wołała naleśników:) Dostała z bananami i polewą czekoladową... Zdjęcie juz niestety przedstawia jedzonego naleśnika:)



środa, 25 czerwca 2008

Wysyłki, przesyłki i take tam

Od kilku dni trwa u mnie w domu wielkie sprzątanie. ( może znajdę w końcu tez książkę która mi przepadła z 3 miesiące temu) ... Postanowiłam tez zrobić porządek wysyłkowy . Mam do wysłania 3 PIFy . Dwa zostaną doręczone osobiście 19tego lipca.
Swoją drogą ja tez czekam na moje PIFY i tylko nie pamiętam u kogo mam jednego z nich :P Mam też do wysłania jeszcze upominki drobiazgowe z losowania na poprzednim blogu . O jeszcze odrobinę cierpliwości proszone są więc :Kainit, Solmilar , Agnieszka-Anna Qlkowa...

Zaległe walentynkowe upominki ( z którymi nie ja zawaliłam a wysyłam że tak powiem zastępczo) prawie już powysyłane. Jeszcze tylko Coco.nut na liście oczekujących:-)

No i 3 woreczki z guziczkami które „się szyją”

Mam też w planach wysyłki paru innych drobiazgów ale o nich pisać nie będę .

Jeśli pominęłam kogoś a miałam cos wysłać proszę się upominać :- )

wtorek, 24 czerwca 2008

Jeszcze jedna torba

Klejna torbo-siatka. Ekologiczne torby w modzie wiec i ja szyje i szyje .... Z tej wyjątkowo jestem zadowolona:)
Torba jest dwu stronna, ma dwie kieszenie. w srodku kieszen ozdobiona jest serduszkiem oraz tym co odciełam z brzegu materiału... moze komus sie nie spodobac ale mnie jakoś pasowało dac to normalnie tak na widoku . Na widoku jesli ktos bedzie nosic te torbę na tę strone.
Pierwsze zdjecie choc najsłabsze najlepiej oddaje kolory .


















Działeczka

Kilka zdjęć z działeczki:) NA 2 pierwszych Basia i jej koleżanka Ada :)

















poniedziałek, 23 czerwca 2008

ZLOT

Byłam, Pościskałam się, kilku osób nie poznałam:P Zdecydowanie za szybko czas mijał... Wszystko było takie mało realne... Poznać w realu osoby znane tylko z nicków i avatarków....
Dziękuje za małe pogaduszki, Dziekuje za wszelkie upominki jakie dostałam.... Mam nadzieje ze i to co ja poprzekazywałam choc troszke ucieszyło obdarowane, choc nie wyrobiłam sie przed zlotem ze wszystkim co chciałam.
W sumie to całe to spotkanie było dla mnie takie niesamowite ze jeszcze trudno mi zebrac myśli..
Dziekuję ze mogłam WAS poznać :)
Zdecydowanie czasu było za mało... Nastepny zlot to najlepiej tygodniowy:)













niedziela, 22 czerwca 2008

Torba

Uszyłam kolejna torbo-siate....




Brak estetyki, kicz i dziadostwo

Pewien komentarz pojawił się jakiś czas temu na moim starym blogu. Dlaczego na starym a nie tu nie wiem. Jeśli ktoś ciekawy to zapraszam do wpisu o wieży zegarowej. Wpis mogłabym usunąć ale nie widzę potrzeby. Nie będę kryła że trochę mnie zabolał. No bo ja nigdy nie pisałam że jestem świetna w tym co robię. Zawsze podkreślałam że jestem niecierpliwa, mało staranna ( choć staram się pracować nad sobą ) Dłubaninki nie są dla mnie , bo nie lubię i nie potrafię jakiś takich szczególików …. Zawsze twierdziłam że to co ja wymyśle w wykonaniu innych było by o wiele ładniejsze.
Dlatego też ten komentarz trochę zabolał. Bardzo bym prosiła osobę która ten wpis zostawiła o wyjaśnienie mi jednej sprawy bo o ile rozumiem że ktoś nazywa to co robię kiczem czy zarzuca mi brak estetyki to jednak całkiem nie rozumiem określenia „dziadostwo” … Nie to że nie wiem co ono oznacza, ale nie wiem co osoba pisząca miała na myśli.. Bo czy ja komuś krzywdę robię ? Wieża została zgapiona od Ciasteczka o czym napisałam, więc bardzo proszę o zaspokojenie mojej niewiedzy.

Druga sprawa że jeśli ktoś nie lubi mnie czy tego co robię nie musi tego oglądać… Ja wiem że są osoby które maja do mnie to czy tamto. Że mnie nie trawią. Rozumiem to i szanuje. Nie da się lubić wszystkich.

No dobra kończę i jestem ciekawa czy otrzymam wyjaśnienie sprawy mojego dziadostwa.
Od siebie dodam tylko jeszcze jedno. To nie sztuka obrażać kogoś anonimowo.

Przyznam że teraz wysyłając cokolwiek będę miała ogromnego stresa. Bo może cos poleci do autorki/autora tego komentarza…..

Smutno ....................... :-(

sobota, 21 czerwca 2008

Stemple z podkładek

Kupiłam przez zlotem jeszcze kompplet podkładek pod meble. Rózne wielkosci , koła i kwadraty... Razem ok 50 szt. Fajne bo sa we wzorki .... Cały nadmiar rozdawałam:)



Świeczka

Dostałam od kuzynki świeczkę..... ale jej zapach i wygląd robi ochote na czekolade :) Dodam ze kuzynka pracuje przy produkowaniu takich i wielu innych świec, świeczek i świeczuszek:)