niedziela, 22 czerwca 2008

Torba

Uszyłam kolejna torbo-siate....




9 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Oooo, serduchowa? Super! No i ta krateczka i fala z uszkiem :)
Ech, uwielbiam takie siaty na zakupy, a niektórzy na mnie dziwnie patrzą jak w sklepie zamiast chwytać jednorazówki (przekleństwo ludzkości!) wyciągam swoją mega różową siatę eko :)
Hm, tylko sie juz lekko rozłazi, trza pomyśleć o nowej :)))

pasiakowa pisze...

Super Ci wyszła!
szalenie podoba mi sie to połączenie materiałów, by stworzyć część na łapkę ;)
Normalnie elegancka siatka zakupowa :))

Yovi pisze...

o kurcze jaka boska!!!!!!!!!

Cudo normalnie!!

Ana pisze...

ale sliczniucha:)

ja tą od Ciebie bardzo czesto używam-miałam ją nawet dzisiaj:D
dziękuję Ci bardzo za nią:*

LudzikaBlog pisze...

Cudo, po raz kolejny mnie zatkało!

Anonimowy pisze...

to wcześniej to ja, cassia.wu, zapomniałam się podpisać z wrażenia. Śliczna siata!

Filka pisze...

obłedna !!!

Costa pisze...

czadowa, wypierdowa i z przy tupem :) ten kolor to serce... wielbie talen Twój moja kofana

Bea pisze...

nie, no
ja mam słąbość do tych Twoich toreb...
i ucho jakie fajne....
czy ja kiedyś tak będę umiała???