środa, 30 maja 2012

Kiermasz w Kaliszu




26 maja tego roku odbyły się w Kaliszu Kiermasz Rękodzieła.

Byłam podziwiać, pogadać a nawet nabyć pewien drobiazg.
W zasadzie nie stałam się posiadaczką pewnego 
drobiazgu  tylko Basia ale cóż:)

Spory kram różności zaprezentowali uczniowie Liceum Kopernika w Kaliszu.
Muszę wspomnieć że pracują pod okiem przemiłej opiekunki. 
 Tu Dawid, uczeń Liceum Kopernika. 
Może nie widać ale właśnie tworzy kolejną cudowną ozdobę.
 
 
Dzieła Dawida i innych uczniów.
 No można się zakochać w tych drobiazgach.
I tu mam pilne pytanie.
Jak i czym zabezpieczyć takie papierowe cuda? 
Jednak papier dość łatwo zniszczyć czy uszkodzić. 
lakier? 
Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi.
 
 
 Origami.... jakaś magia:)

 
 Szydełkowy prosiaczek zauroczył moją Basie.
 
jak widać stoisko pełne było różności.
 A tu Koło Gospodyń Miejskich
www.facebook.com/kologospodynmiejskichkalisz

  
 I Kawusia:)
Znaczy świetna babeczka w duszą artystki
www.kawa80.blogspot.com
 
 
Kolejne cuda tworzy Beata. 
http://www.facebook.com/beata.rakiel
 

No i jeszcze jedno magiczne miejsce.
Cuda te są dziełem Ilony. 
www.iloiza.blogspot.com/
Można było się zakochać bez pamięci w każdym przedmiocie
 
Moja Basie nabyła sobie tu jedną z przepięknych bransoletek.
 
 Kolejne stoisko też zachwyciło.
 http://www.facebook.com/podworkowyfolklor
 


 A na koniec moje ulubione owoce.
 No co ja zrobię że kocham czereśnie?
Z działki:)
 

Brak komentarzy: