piątek, 11 maja 2012

Candy - PUSZKA PANDORY

 Basia stwierdziła że czas przejrzeć szafki i uszczuplić nieco ich zawartość. 
Wiele drobiazgów leżało w pudełkach tylko dlatego że
"bo fajne", "bo szkoda wydać" ..... 
W końcu jednak stwierdziła że koniec sentymentów.
 Uzbierał się cały kartonik. I teraz ogłoszenie. 
Oddamy to komuś kto zechce te drobiazgi. 
Myślę że jakiś dzieciaczek może się ucieszy z tego wszystkiego
zwłaszcza że niebawem Dzień Dziecka.
Od razu dodam że raczej to wszystko jest dla dziewczynki.  
Misiaczki, pluszaczki, kolczyki, bransoletki, pierścionki, pamiętnik Potterowy, 
notesik, malusie laleczki, lalka Barbie i dużo innych różności. 
Dodam że nie są to jakieś uszkodzone  rzeczy.
Basia śmieje się że to taka "Puszka Pandory" bo nie wiadomo co w środku jest.
Na początku moja córka zaproponowała by to wymienić z kimś na
jakieś niepotrzebne komuś drobiazgi ale postanowiłam że będzie to
CANDY
 
Zapisy do 1 czerwca godz 12.00
Potem losowanie :)

Zasady?
1.Komentarz pod tym postem
2. Informacja o candy na swoim blogu
3. proszę o podanie maila.

Dołożę do tego pudła jeszcze coś od siebie jako niespodziankę.
Coś z tego co czasami wyprodukuję:) oraz coś słodkiego:)
 Powiedzmy że z okazji moich urodzin które niebawem.

======================
Nasz piesek nadzoruje pakowanie:
 
Ja jeszcze dodam kilka książek. Może gdy dziecko się będzie bawić, mama poczyta sobie.
Romanse wiem że nie są w guście każdego ale zawsze można je komuś oddać.
A książka o fotografii chyba się każdemu przyda.
 

10 komentarzy:

Pandora pisze...

Nie, no ja muszę się zgłosić do tej nagrody :) Po pierwsze z racji nicka ta puszka już powinna być moja :) Po drugi cała moja trójka chętnie dobrała by się do tego pudełeczka :) A po trzecie ja tam lubię czytać romanse zwłaszcza w wannie gdy cały dom już śpi :)

Mój mail kdanielik małpa op.pl

Daniela pisze...

A niestety nie mam maluchów, które skorzystały by z tego pudełeczka , ale życzę powodzenia w moim candy i pozdrawiam!

vvia pisze...

a ja bardzo chętnie przygarnę te klamoty (przepraszam za wyrażenie, bo to z pewnością "wartościowe" rzeczy), ale ja z powodu mojej 4letniej księżniczki kilka dni temu skręciłam nogę na takich skarbach... te klamoty-skarby są jak karaluchy, siedzą w każdym kącie mieszkania i żadnego nie da się wyrzucić, bo żandarm nie pozwala... swój protest okazuje włączając ustną syrenę i najnormalniej na świecie zaczyna wyć:) jako że tego czego nie lubimy powinniśmy postarać się polubić, więc ja kocham klamoty i jest mi obojętne czy przybędzie ich jeszcze pudełko czy też nie, ale Olcia zapewne by się ucieszyła :) tak więc zgłaszam się :)

tylko_ja pisze...

zapomniałam o emailu: vvia74@gmail.com

tylko_ja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
bizu-delka.blogspot.com pisze...

Mi wpadł w oko ten poradnik fotografowania, ale cała reszta nie (właśnie dziś mówiłam z siostrą o wydaniu lalek barnie, bo leżą, ale szkoda nam się zrobił ich:P ), ale na nowe jesteśmy już obie za stare;) hehe...Pozdrawiam:)

Fit_kaloria pisze...

Ja też ustawiam się po te szpargały :)
Mój e-mail: ecka23@wp.pl

Anonimowy pisze...

wszystko zrobione zgłaszam się :0
anita.gabi@interia.pl
blog:
dagamylife.blogspot.com

Anonimowy pisze...

wszystko zrobione zgłaszam się :0
anita.gabi@interia.pl
blog:
dagamylife.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Tu znowu Dagmara :)
Chciałabym tylko dodać,że fajne są tam rzeczy wypatrzyłam tam fajne dodatki jak dla mnie :)
Szczególnie ,że niektóre to moje mażenie to już zależy od szczęścia prawda ? Mama kocha czytać a ja kocham takie drobiazgi.
Dziękuję za Candy i pozdrawiam.
(Anita blogowa Dagmara -mam tak na drugie imię) Dzięki pozdrawiam !