sobota, 4 stycznia 2020

nie umiem w tytuły

Aby teraz blog miał czytelników trzeba mieć zapał, pomysły i jakąś siłę przebicia. Ja chyba nigdy tego nie miałam... Z jakąś nostalgią wspominam czasy tak z 10 lat do tyłu... Jeszcze wcześniej... Brak FB... blogowi znajomi, fora gdzie można było pisać. Jakaś taka inność. Blog był czymś osobistym, jak internetowy dom do którego zaglądali goście. FB jest dla mnie inny, to tak jak bym ze swoim życiem wyszła na ulicę. Dlatego chyba sama już prawie tu nie piszę.
Kilka razy  chciałam wrócić do blogowania ale nie udawało się. Szkoda mi tych lat bo jestem tu już 12 rok .... Szmat czasu. Czy coś robię z rękodzieła? Można tak powiedzieć chociaż od jakiegoś czasu związane wszytko prawie tematycznie z mangą, anime, grami. Cosplaye i tym podobne. Jakoś nigdy nie myślałam by tu to pokazywać bardziej.

Od zeszłego roku od czerwca kilka razy byłam na konwentach jako wystawca a nie jedynie uczestnik. Raz jest lepiej, raz gorzej ale podoba mi się ta opcja. Do tej pory  to Magnificon w Krakowie ( pierwszy) , Miniucon we Wrocławiu, Animecon Poznań, Xmas-Time we Wrocławiu...  Teraz 8-9 luty  znów jadę do Wrocławia gdzie poza stoiskiem będę prowadziła warsztaty "Lotosowe" :)  Mam nadzieję że inna atrakcja jaką zgłosiłam też zostanie przyjęta.  Teraz siedzę i robię różności na stoisko.  Jeśli ktokolwiek to czyta niech trzyma kciuki. :)



 


 




1 komentarz:

barbaratoja pisze...

Trzymam kciuki.
Sama na takie spotkanie poszłabym, ot tak z ciekawości :)