piątek, 1 marca 2019

Ciężki Orzech do Zgryzienia

No i dzisiejszy dzień jakiś taki trochę smutny bo mam dylemat.  Nie wiem jak rozwiązać pewien problem. Nie to żebym miała tylko jeden kłopot ale dziś właśnie taki jeden mnie mnie dopadł i siedzi w głowie.  Nie mam pojęcia co robić.  Chyba będę musiała zrezygnować z czegoś co lubię bo "tak trzeba"... Nie ma uzasadnienia, że też lubię. Że też chcę ,,,, Po prostu trzeba będzie poszukać innej drogi. Nie bardzo wiem jak to zrobić. Smutno mi i źle jakoś z tego powodu. Nawet tu nie mogę otwarcie wyjaśnić o co chodzi. To niczyja wina, że tak się dzieje...  Muszę się uporać z wieloma sprawami a teraz jeszcze to...  Lubie zmiany ale nie takie. Cholera....  Może łatwiej było by gdybym miała jakiś znajomych... Tak wtedy było by łatwiej...  Niestety nie ma z kim się umówić na kawę czy na spacer. Dobra... koniec... bo jestem chyba zbyt przybita dziś. Może jutro wymyślę jakiś cudowny plan...


======
Niech ktoś coś kupi ... torby, poduszki.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo dużo pomysłów i projektów. Bardzo niejasno piszesz /pewnie o jakiś kłopotach/.
Mam nadzieję, że coś się zmieniło i jest lepiej. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta