poniedziałek, 17 lipca 2017

Notesowo

Jest mi nieco smutno za każdym razem jak robię tu wpis bowiem, że tego miejsca właściwie już nikt nie odwiedza. Szkoda bo blog zawsze wydawał mi się czymś bardziej osobistym niż strona na FB. Ale tam ma się wszystkich razem, nie trzeba latać ze strony na stronę, łatwiej coś napisać a można jedynie tylko polubić.... Przywykłam jednak na FB czuję się trochę jak bym stała w jakiejś galerii handlowej w tłumie gdzie co kawałek ktoś na mnie wpada, potrąca itp..... Dlatego jeszcze bywam tu chociaż to już bardziej dla samej siebie.   Zrobiłam kilka notesów ostatnio. Z tego co miałam w domu bo na zakupy nie ma szans. Ale i tak myślę, że mogą się spodobać. Co dziwne mnie marzy się notes. Chciała bym notes... tyle, że taki który nie ja zrobiłam.  Może muszę popatrzeć by sobie jakiś kupić... Najlepiej w miętowym kolorze.... Och tak.... Nieco słodki, romantyczny...  Bym mogła w nim zapisywać zmiany jakie mam w planach do swoich 48 urodzin. 22 miesiące ..... Obym dała radę...
Pozdrawiam tych co tu zbłądzą:) 

 --------------------------------------------------------
Stosik notesów, zapiśników i przepiśników. Bez właścicieli leżą sobie i czekają 

 





  









Mini albumik na zdjęcia. Torebkowa wersja :)


4 komentarze:

Unknown pisze...

przepiękne notesy, pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Robisz świetne (ładne) i różnorodne notesy.

ewina pisze...

Ja zaglądam regularnie! I podziwiam :-)
Pozdrawiam, Ewa

Anastazja pisze...

Super! :)