sobota, 10 czerwca 2017

O mnie...

kilka faktów o mnie o których prawie nikt nie wie....

1. Oglądam z córką anime, czytam mangi
2. Szyję kostiumy Cosplay a jak da radę i ja się też w końcu przebiorę. Pomysł już jest.
3. Byłam na Japaniconie w ubiegłym roku  i w tym też się wybieram
4. Słucham bardzo różnej muzyki, bardzo rozległej gatunkowo. W tym wszystkim jest miejsce dla k-popu, j-popu, j-rocka, k-rocka.
5. jak już wspomniałam o tej muzyce to dodam że lubię tańczyć sobie układy grup k-popowych. Nie opanowałam ich idealnie oczywiście ale wyrywkowo potrafię co nieco.
6. Lubię i robię cracki do anime.
7. Jestem osobą wierzącą ale po swojemu. Kościoły to dla mnie w 90% instytucja na której zarabiają księża.
8. Moje poglądy na temat Boga itp są dość .... "inne"
9. Nie uważam że komuś coś nie wypada bo ma ileś tam lat. Jeśli ktoś lubi tańczyć w deszczu niech tańczy bez względu na wiek.
10. Nie mam nic do osób homoseksualnych. Nie odrzucają mnie i uważam że mogą żyć tak jak chcą i z kim chcą.
11. Tak samo jeśli np 3 osoby chcą żyć razem i każda z tych osób to akceptuje to ich sprawa i dla mnie to bez znaczenia.
12. Pisuję fanficki
13. napisałam 3 teksty które znajomy określił "to byłyby świetne scenariusze do filmów 18+"
14. Wierzę że nie jesteśmy tu sami. Gadam nieraz do mojego "anioła strusia"
15. Czasami coś powiem a potem to się dzieje. Ale nie specjalnie tylko ot tak coś rzucę a potem tak jest.
16. Wiem że cola i pepsi to świństwo itp ale co ja zrobię, że lubię:)
17 mam dwa blogi. Jeden "stryszkowy" o którym wie wiele osób chociaż w sumie niewiele tam życia. Drugi jest na moje smutki i żale. Mało kto o nim wie. A 3 osoby które poznały adres można powiedzieć że chyba tam nawet nie zajrzały. Może to i dobrze chociaż czasami fajnie by było wiedzieć, że ktoś przeczytał i coś napisał.
18. Gram w Aiona... gra MMORPG.... 63 level.... Grałam też w Allods ale jak mówi moja córka "ruskie wykupili serwer"... jestem też na zorientowana w grach serii "Final Fantasy" oraz "Tales of...." A na telefonie mam "Mystic Messenger " gra dla nastolatek oraz Pokemony :)
19. Miałam fikcyjne konto na portalu "Nasza Klasa" (dawno t było. Znaczy konto jest nadal bo nie usunęłam z sentymentu) prowadziłam na nim RP

Brak komentarzy: