poniedziałek, 13 lutego 2012

Ulubione seriale

Dziękuję za zaproszenie od Kruszynki ( Dziupla Kruszyny) do zabawy z serialami. Ja ogólnie mało oglądam TV ale nie znaczy to że nie mam o czym pisać bo przecież i ja mam ulubione seriale.



W dzieciństwie oglądałam chyba wszystkie seriale dla dzieci i młodzieży bo
wtedy nie było ich znów aż tak wiele. Jednak pamiętam że kilka jakoś
szczególnie lubiłam. Np "Majka z kosmosu"
Czeski serial o dziewczynce która przybyła z innej planety.


"Wakacje z duchami" to taki towarzysz każdych wakacji.


Tak samo jak "Podróż za jeden uśmiech" Bez nich lato było chyba mniej letnie:)


Z nowszych zawsze oglądałam i mam w domu wszystkie odcinki "Przyjaciół"
Dodam że jakoś zawsze zazdrośnie patrzyłam na tę ich przyjaźń:)


"Szaleję za Tobą" też zdobył moje serducho.
Nie było nic lepszego na poprawę humoru


"Pierwsza miłość".... nie oglądałam od początku. Przyznam że chyba nie nawet od połowy.
Ot po prostu kiedyś usiadłam i z moją Basią oglądałam jakiś odcinek i
potem już tak zostało że po południu sobie zawsze przełączamy TV na Polsat.


A ten serial jest pełen ciepła i tego czegoś co bardzo lubię. Bardzo...."Siedlisko"


A z tą rodzinką też zawsze chętnie spędzę nieco czasu.


No i kolejny ciepły serial. I ma także to coś co lubię. Więc sobie oglądam:)


A z moją Basią i dzięki niej jestem na bieżąco z kilkoma serialami dla młodzieży.
Między innymi :"I'Carly" , "Viktoria znaczy zwycięstwo"

No i oczywiście "Big Time Rush"



(co do wyznaczenia kolejnych osób to może zrobię to z kolejnym wpisem
bo muszę popatrzeć kto jeszcze się nie bawił:)

2 komentarze:

Unknown pisze...

fajne te Twoje seriale Joasiu, szczególnie "Siedlisko" mnie zaintrygowało, muszę koniecznie obejrzeć :) pozdrawiam Kruszyna

Barbarella pisze...

Przyjaciele.... oglądam zawsze jak tylko gdzies lecą :)