środa, 9 czerwca 2010

Torby i siaty

Jakoś nazbierało mi się różności do pokazania ale na jeden raz to za dużo więc podzielę to i dziś pokażę tylko torby
Ta zielona miała być do sprzedania ale potem stwierdziłam że odpowiada mi osobiście tak kolorystycznie jak i wielkościowo że postanowiłam ją sobie zostawić. Już byłam z nią na mieście i jestem zadowolona. Nie ma zapinania. Ma ściąganie na koronkę pasującą kolorem do liścia.Miał być sznur ale nie mogłam dostać takiego.Szydełkowe elementy robiła moja przyjaciółka Yenni.
Autorka równie pieknych frywolitek ,szali,serwet itp....






Dwie siaty.Bardzo podobne.Obie można nosić na dwie strony. Środki mają identyczne.Kieszeń z łatek i pasek z karabińczykiem na klucze.












Dwie już takie bardziej torby-torebki.... Wymiary bez uchwytów to ok30 cm wysokosc , ok 45 cm szerokość . Środki obie mają takie same.Materiał w kratkę, kieszonki i pasek z karabińczykiem.
Niestety zdjęcia kiepskie. Kolory są nie jaskrawe ale bardziej soczyste nich na fotkach










I ostatnia teraz torba w ciepłym fiolecie.W środku jasny fiolet i kieszonka.
Jakos nie zrobiłam zdjęcia.Jak widać jest dość spora.


Ozdobiona kwiatkiem mojej produkcji


4 komentarze:

Unknown pisze...

Jesteś mega-zdolna Yoasiu!!! Jak Ty to robisz?:)

Aneta pisze...

Mi osobiście najbardziej podoba się torba z zielonym guzikiem:) Powodzenia w dalszej pracy:)

skrzatka pisze...

Pieknie ozdabiasz swoje torby, zarówno szydełkowy liść, jak i szyty kwiatek - bardzo dekorcyjne!

Anonimowy pisze...

fre nude pics [url=http://www.overseasmds.com/community/viewtopic.php?p=320342] naked video clips[/url] free naked