sobota, 10 października 2009

Albumik

No i popełniłam albumik. Miał być na wyzaanie śliwkowe ale postanowiłam że będzie skromna nagroda w tym wyzwaniu. albumik ma wymiary 10x10 i jak widac kolorystycznie jest od różu przez niebieski i pomarańcz do fioletu.... Starałam się jak mogłam.

Odbyło sie losowanie gdzie za losująca Marysię znów pobawiła się moja córcia Basia.
zdjęcia są ale pokaże jakby co potem bo teraz mam problemy z aparatem.

Została wylosowana Skrzatka i ja prosze o przysłanie mi adresu domowego na maila juraszek3@o2.pl

Przesyłka poleci w poniedziałek.

a oto ten albumik























4 komentarze:

skrzatka pisze...

Hurra! Jak mi miło! Jest piękny jak nie wiem co, i jaka gama kolorów! I po raz pierwszy obejrzę prawdziwe dzieło scraperskie realnie, a nie wirtualnie! Basię proszę ode mnie w łapkę pocałować!
Co za emocje!

Mmorelia61-Kasia pisze...

Albumik super! Szkoda, że nie dla mnie.
Pozdrawiam

Yoasia pisze...

za kolejne wyzwanie tez będzie upominek więc może ..... :))))

aventia pisze...

Gratuluję Skrzatce :) Album jest naprawdę piękny w cudnych romantycznych kolorach.
Aj, też bym chciała taki ;) Ale nawet bez nagrody cieszę się, że wzięłam udział w wyzwaniu bo zrobiony wtedy adresownik bardzo mi się przydaje. Pozdrawiam :)