czwartek, 12 kwietnia 2012

Zbieram się w sobie

Po pierwsze i najważniejsze udało mi się w końcu wysłać zaległą wysyłkę wymiankową i mam na dzieję że teraz dostałam już dobry adres i że przesyłka dojdzie bez problemu. Dorobiłam jeden drobiazg i dołożyłam różności by jakoś wynagrodzić Anecie czekanie.

Po drugie mam ogłoszenie. Miałam robiony format i niestety straciłam wiadomości z poczty.
Dlatego proszę by odezwała się do mnie Pani która pisała w sprawie kartki dla przyjaciela.

Po trzecie Zabrałam się do szycia znów. Poza "czymś" do wymiany uszyłam dwie różane torby. pokażę je kolejnym razem. W poczekalni jeszcze sporo różności bo na pierwszy rzut poszły takie szycia jak zwężenie spodni Basi, podwinięcia, zszywania itp nazbierało się tego przez 5 miesięcy.


Kolejna sprawa to mam do wydania ( a właściwie Basia a nie ja) górę plakatów z gazet. Jest tego coś pomiędzy 100 a 150 szt. To plakaty z młodzieżowych gazet które czasami Basia kupowała.
Basia plakatów nie zbiera więc jak by ktoś chciał to niech się zgłosi. Jeśli z kalisza może odebrać osobiście. Jeśli pocztą to niestety będę prosić o pokrycie kosztów wysyłki.

No i teraz pudełko i kartki jeszcze które robiłam przed świętami
Pudełko w moich ukochanych brązach.




I proste karteczki:







A ja nadal zbieram się w sobie.....
Zbieram się bo jakoś brakuje mi chęci i energii do wszystkiego.

2 komentarze:

Offca pisze...

Yoasiu, śliczne prace, ta pierwsa karteczka szalenie mi się podoba :)
Trzymam kciuki żebyś się szybciutko pozbierała :D

Karola pisze...

zbieraj się, zbieraj :) mocy twórczej życzę!
karteczki śliczne, ale najbardziej zachwyciło mnie pudełeczko!