czwartek, 25 marca 2010

Pomocy!!!

Mam pytania i proszę o doradzenie mi.

1. Jaką polecacie gilotynę. No taka żeby cięła ładnie i nie kosztowała majątku.
Nie mam pojęcia czym się kierować a chciałabym takową nabyć.

2. Zapewne kupujecie i może orientujecie się gdzie można kupić najkorzystniej papierowe kwiatki.
Zostało mi zaledwie sztuk kilka i tak sobie myślę że w kwietniu może coś bym zamówiła ale szukam podpowiedzi:)


3 Nie scrapkowa. Taka raczej chyba natury medycznej. Miewałam nerwobóle w klatce piersiowej. W sumie miewam i przywykłam o ile można przywyknąć. Ale dziś..... czy na tle nerwowm może drętwieć np jedna czesc twarzy?
Nie wiem ale coś mi się robi dziwnego z lewą stroną. Czuje po policzku. Właśnie jak by drętwienie czy takie delikatne kurcze. :( Policzek i zewnętrzny kącik oka.
Może ktoś wie?

=======================================

No i tyle moich problemów. Tzn jest ich znacznie więcej ale tylko tymi chce pozawracać głowę.

11 komentarzy:

Nulka pisze...

Asia magnez se kup i łykaj :*

Yoasia pisze...

No łykam i to od dawna ale jakoś nie pomaga:/

Lamarta pisze...

Joasiu, do lekarza mykaj szybko.

Zielona pisze...

Moim zdaniem Asiu tez do lekarza leć jak najszybciej :*

Agnieszka pisze...

Natychmiast zapierniczaj do lekarza. Nie chcę Cię straszyć - no może troszkę - Moja mama nie miała objawów na które mogłaby wcześniej zareagować. Teraz leży w szpitalu z udarem i wylewem - nie wiem jak to możliwe ale dwa w jedny.

kalanchoe pisze...

Asiu objawy które opisujesz moja koleżanka miała zdiagnozowane jako porażenie nerwów twarzy na tle nerwowym, Tez ciężki okres, stres, zmęczenie itd spowodowały jakby pół twarzy zastygło. Przeszło po naświetlaniach i biopradach. Więc koniecznie do neurologa.

coco.nut pisze...

na 1 nie powiem nic, na 2 polecam kwiatki latarni morskiej (w scrap.com.pl), a na 3 - do lekarza i to zaraz!!! cokolwiek to jest, lepiej nie bagatelizować!!!

.:jaśminowasia:. pisze...

kochana, dbaj o siebie, proszę Cię bardzo :*** jaśminowasia

Magda i Marta pisze...

Yoasiu my uważamy tak jak reszta MARSZ DO LEKARZA!!!!!!! Tak jak Brzoza uważamy że to podejrzane tak jak przy udarze.... Szybko do lekarza!!!!

EWA pisze...

Asiu-idź do lekarza!! Może to na tle nerwowym (iwem cos na ten temat) ale sprawidzić trzeba!. Życzę Tobie Wesołych Świąt Wielkiej Nocy. Niech one dodadza Tobie sił że można w swoim życiu cos zmienić. Buziaki.

EWA pisze...

Asiu-i jeszcze bym Twojego adresu domowego potrzebowła-napisz mi go na mój mail -dobra@neostrada.pl. Ściskam!