sobota, 4 września 2010

Lubię ....

Zaprosiły mnie prawie jednocześnie Pasioneria
Oto zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach


- Lubię zapach nagrzanej ziemi w czasie deszczu i burzy
- Lubię zbierać drobiazgi
- Lubie Lato z Radiem
- Lubię wysyłać i dostawać niespodzianki
- Lubię zwiedzać i poznawac nowe miejsca ( niestety nie ma ku temu zbytnio możliwości)
- Lubię chwile gdy jedna pora roku przechodzi w drugą. Np gdy wiosna zaczyna byc czuc lato, albo latem gdy nagle czuć jesien.
-Lubię czasami pobyć sama
-Lubię tańczyć i śpiewać
-Lubię sprawiać innym radośc
- Lubię noc

Mogła bym jeszcze wiele wymieniać bo przeciez lubię jeszcze zapach wanili i migdałów.
Lubie gwiazdy i ostatnio jakoś tak gwiezdnie mnie wzieło. mam kosmetyczke w kwiazdki, kupilam sobie kolczyki, mam szal apaszkę w złote gwiazdki i ogólnie jakiś taki sentyment.
Lubie jeszcze poczuc dłon mojej córki w swojej dłoni chociaz to już spora panna. Góry stołowe i karkonocze lubię. jak trudno zdecydować które lubienia sa godne tych 10... wypisałam te co mi pierwsze do głowy przyszły .


Zapraszam Te wszystkie osoby które maja ochotę sie bawić:)

Brak komentarzy: